zaterdag 7 augustus 2010

Laatste ciko-training voor vakantie

Voor mij was het de laatste ciko-training voor de vakantie. O nee, ik heb al vakantie. En dat gevoel is ook zo als je over de rozendaalse en terletse hei loopt. Elke keer weer in deze prachtige omgeving mogen lopen is een voorrecht. Ik ben op plaatsen in Europa geweest, waar het beslist minder uitnodigt om te lopen. Ik ga dan wel op pad, maar ben vaak veroordeeld tot verharde wegen of een voetpad langs een drukke weg. Deze ochtend hadden we daar geen last van. Om 8 uur stonden er acht man/vrouw te trappelen om weg te gaan. Heerlijk loopweer wederom. Ook het weer om eens flink wild te spotten. Dat viel een beetje tegen, één stier en één hert was de opbrengst. Een ronde van 22 kilometer bracht ons weer terug op Valkenhuizen. Mijn hartslag bleef lager dan de laatste maanden (134 bpm), voor mij een goed teken. Ik ben benieuwd of ik tijdens de vakantie in Italië (Umbrië) aan lopen toe kom. Ik ga er van uit dat het gaat lukken, tenzij de buitentemperatuur mijn lichaamstemperatuur benadert danwel overstijgt. We zullen het zien!

Geen opmerkingen: