zaterdag 28 augustus 2010

Vallen en doorgaan

Ik zit nu niet blij dit bericht te tikken. Mijn knie is deskundig verbonden (met dank aan Jolanda) en doet pijn. Op een bospad richting Terlet vertelde ik iets te enthousiast over mijn vakantie en lette niet op de vele keien. Gevolg: een struikelpartij die ik gedeeltelijk kon opvangen met mijn handen. Maar het was genoeg om er een bloedige knie en wat ander kleinere schaafwonden aan over te houden. En dat na zo'n drie kwartier lopen met 12 zatermorgen'die-hards' die het rondje Terlet wel aandurfden. Monter gingen we op pad, na de vele regen van de afgelopen dagen genietend van het droge, maar wel frisse weer (12 gr. om 8.00 uur). Na de val moest ik uiteraard verder met stijve en pijnlijke spieren, maar na een tijdje gaat dat gewoon weer goed. De lange duurloop beviel me verder goed. De conditie is aanwezig (gem hartslag 130 bpm). Dat had ik afgelopen woensdag en vooral donderdag al bemerkt tijdens de trainingen. Ook de andere lopers verteerden de lange afstand (23,6 km.) goed. Jan en Saïd liepen zelfs langer om de marathontraining verder vorm te geven. Janna liep een P-recordafstand, maar was wel helemaal op. Ondanks de val een heerlijke training. Nu maar hopen dat ik de komende dagen snel herstel, want er wachten nieuwe uitdagingen!

Geen opmerkingen: