donderdag 2 september 2010

Houdt het dan nooit op?

Dat ik afgelopen zaterdag ben gevallen is inmiddels oud nieuws. Maar dat ik me voorlopig weer 'gedeisd' moet houden, is balen..! Alsof de duvel er mee speelt. Steeds als ik denk weer in vorm te komen, loop ik tegen een lichamelijk ongemak aan, dat me korter of langer laat toe kijken. Mijn linkerknie ziet er niet uit, grote half geheelde (schaaf)wonden en gezwollen. Bovenal doet hij gewoon pijn, bij alles wat ik doe. Toch maar naar de huisarts gegaan, toen de pijn bleef aanhouden. Hij twijfelde en liet een röntgenfoto maken van het bot net onder de knie. Gelukig was die heel, geen scheur of breuk. Blijft over ontstoken slijmbeurs en/of pees. Het goede nieuws.. niets kapot. Het slechte nieuws, ben toch twee á drie weken uit de roulatie. De Rozendaalse Veldloop is de eerste in de reeks die ik miste. Ga ik de Bridge to Bridge halen (12 sept.)? ...wordt moeilijk. De ainsi_21 in Maastricht op 26 sept. toch wel hoop ik. Houdt het dan nooit op?

3 opmerkingen:

Edwin zei

Waardeloos Wim. Sterkte ermee.
Edwin

Janna Brouwer zei

Hé Wim, dit klinkt niet zo goed, hopelijk herstel je snel. Sterkte!
Groeten, Janna

Jan zei

He Wim,
Zwaar K!Wat aanvankelijk onschuldig lijkt ... Sterkte.