zaterdag 11 september 2010

Bridge to Bridge 2010

Vorig jaar moest ik noodgedwongen weer eens langs de kant staan (schildklierproblemen), dit jaar scheelde het een 'haartje', maar ik ben er bij. Morgen een nieuw parcours voor de 10 EM. Eerst de John Frost brug en op het eind de Nelson Mandela. Even wennen, ik loop hier al sinds begin jaren '90. De 5 km. tijdens deze bruggenloop was ooit mijn eerste wedstrijd (in ca. 21 min. 30) en ik weet niet beter dan dat de afdaling van de JF-brug de laatste honderden meters van de loop waren. Nu dus niet meer. Maar het maakt niet uit, ik kan meedoen. Hoewel, niet voor het 'echie'. Ik heb beslist geen wedstrijdhardheid na de vakantie en de knieblessure. Ik had al aangekondigd dat ik morgen als 'toerist' loop (zonder fototoestel). Ik kan dus mijn tijd uit 2008 (1.09.03; 14 k/u) bij lange na niet benaderen. Nee, als ik 12,5 k/u gemiddeld loop, kom ik uit op 1 uur 18 min. Zoiets zal het maximaal worden, ik zie het als een training. Maar ik ga er van genieten, ik heb veel te vaak langs de kant gestaan. Anderen, zoals Jan, gaan er helemaal voor, op jacht naar een PR. Het weer lijkt gunstig te worden, ca. 19 graden met misschien regen. Nu eerst nog even een rondje trainen en vanavond tijdens het trouwfeest van Marlies en Peter rustig aan doen.

1 opmerking:

wenny zei

ha die wim,

goed gelopen zeg, mooie tijd!
ging het lekker, ook gezien je blessure?

Groet.
Wenny