maandag 26 mei 2008

eerste blog, testfase


Dit is een test, even kijken of ik het leuk vind om een blogje bij te houden. Kan ik het eigenlijk wel? Technisch gezien voel ik me bepaald geen whiz-kid. Ook schrijven is niet mijn dagelijkse ding, maar het is het proberen waard.

Ik heb het idee van Jan, al wil ik me absoluut niet met hem vergelijken. Jan kan echt goed schrijven en weet daarbij de juiste toonzetting te hanteren. Nee, ik doe het op mijn eigen manier. Iets anders is trouwens niet mogelijk.

De foto is trouwens van de lenteloop, de halve marathon in de schitterende omgeving van Eerbeek. Dit jaar (2008) gelopen als voorbereiding voor de marathon van Rotterdam. In de stromende regen heb ik zo'n 12 km. samen gelopen met Hans Jansen, één van de ciko trainers van groep 5. Mijn eindtijd hier 1.38. De 21,1 km. moet sneller kunnen. Mijn pr. is 1.37, dat moet er dit jaar nog aan. Ik moet nog een keuze maken voor een geschikt tijdstip en snel parcours.


1 opmerking:

Jan zei

He Wim,
Leuk idee. Je zet je eigen ervaringen, ideeën, gevoelens op het web. Je doet het op jouw manier, en daarom is een vergelijking met de ander helemaal niet nodig.
Ik vind het leuk om jouw versie van de werkelijkheid te lezen. Ik laat me ook graag verrassen. Vaak pikt de ander toch iets anders uit een training, loopje of bargesprek dan jij zelf.
De blog ziet er goed uit. Het is eenvoudig om te experimenteren. Ik ben benieuwd naar je vervolg.
Succes Jan.