woensdag 28 mei 2008

Trainerscarrousel

De dinsdagtraining werd gegeven door Gordon. Op dit moment geeft Gordon zo'n beetje alle trainingen bij groep 5. Van de luxe die we eerst hadden met vier trainers is weinig meer over. Maarten is regelmatig geblesseerd of is druk met privézaken. Herman neemt binnenkort zelfs (na tien jaar) afscheid als trainer. Hans moet voor zijn werk vaak reizen. Ook Gordon moet nog wel eens op pad naar het buitenland. Vorige week was de nood zelfs zo hoog gestegen dat ik als ongediplomeerde interimtrainer moest fungeren. Dit kan in de toekomst zelfs vaker voorkomen, dus groep 5 is gewaarschuwd. Waarom ik eigenlijk? Het schijnt toe te behoren aan het 'verder niet omschreven en daarom volstrekt onduidelijke' takenpakket van de 'Superrecreant van het jaar'. Afijn, ik vind het leuk om te doen en het leverde in ieder geval een groep atleten van groep 4 op, die het bij mij wel aandurfden om aan te sluiten. Ze hebben beloofd vaker mee te trainen met groep 5. Voor de doorstroming en zeker ook voor de gezelligheid en niet te vergeten de toename van het aantal dames is het een goeie zaak.

Misschien wordt ik nog wel eens een 'echte' trainer. Ik denk er over na.

Geen opmerkingen: