vrijdag 25 september 2009

Voorzichtig op de weg terug!?

Ik voelde me beter de laatste dagen. De hartslag is weer rustig (in rust), het gewicht neemt (te veel) toe en het algehele gevoel is goed. Gisteren had ik weer eens last van koude voeten. Al met al tekenen genoeg om weer eens de hardloopschoenen aan te trekken. Ik heb nog geen diagnose van de schildklierproblemen na het bloedonderzoek en de schildklierscintigrafie. Het gesprek met de internist is pas over een week. Dat duurt me te lang, ik wil weer bewegen. Dat heb ik dus gedaan, een ronde van 6,5 kilometer. Heerlijk om weer eens het asfalt en bosgrond wat sneller onder me door te zien gaan. Genietend liep ik mijn ronde, steeds de hartslag in de gaten houdend. Ik was blij te zien dat op de Schelmseweg de hartslag zo rond de 140 bpm bleef. In een zeer rustig tempo, dat wel. Thuis gekomen, constateerde ik voldaan dat het goed is gegaan. Nog niet te vroeg juichen, eerst de reactie afwachten en ik hoop zondagmorgen weer een rondje te lopen. De twijfel blijft!

2 opmerkingen:

Jan zei

He Wim,
Goed bericht! Hopelijk snel herstel en weer gauw bij Ciko.

Anoniem zei

Aaahhh,

Eindelijk weer bericht van de Runningman! Goed te horen Wim! Rustig aan en geniet van elke kilometer asfalt. Toevallig heb ik dezelfde dag ook mijn eerste kilometers weer gemaakt. Ik beschouw mijzelf momenteel als K-team lid. Dus als je samen wil trainen dinsdag ben ik je man!!

Edwin