zondag 20 september 2009

Marathon Berlijn is fantastisch

Het is even geleden, een berichtje van mijn hand. Maar ik heb een hele goede reden om iets te schrijven. Vier ciko-atleten uit groep 5 hebben de marathon van Berlijn gelopen. Deze marathon ligt mij zeer na aan het hart, het was namelijk mijn eerste drie jaar geleden (eindtijd 3.42) en het werd een nooit te vergeten (en niet te evenaren) loopervaring. De omstandigheden toen waren vergelijkbaar met vandaag, warm en zonnig. Maar het heeft de ciko'ers er niet van weerhouden stuk voor stuk een geweldige prestatie neer te zetten. Jeanette als enige dame in het gezelschap kwam tot 3.36.23. Van de heren moest ze alleen Eric voor zich laten (3.23.14). Saïd met 3.44.47 en Bernard met 3.45.12 zaten in elkaars kielzog. Geweldige tijden die ze hebben verdiend door een zeer gedisciplineerde voorbereiding. Met de prestaties van deze mensen op mijn netvlies en de vele andere leuke loopjes de komende tijd, kan ik niet wachten om weer te beginnen. Nog even wachten, maar dan hoop ik er weer volop tegen aan te gaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Wim,

Ik vind het erg leuk om weer je blog te lezen. speciaals als je schrijft over onze marathon.
Bedankt voor de moeie woorden!

Ik heb wel genoten maar helaas mijn tijd was niet wat ik verwacht had. Ik ging voor rond 3:30 maar er bleek dat ik nog niet klaar voor deze tijd. wie weet, misschien op mijn 50ste!

Groeten en blijf schrijven want ik geniet ervan,

Said