vrijdag 24 juli 2009

Niet vooruit te branden

De reacties varieerden van 'je bent aan vakantie toe' tot 'je hebt vast en zomergriepje onder de leden'. Ik weet niet wat het is, maar ik was niet vooruit te branden tijdens de wisselduurloop. Net als dinsdag begon ik nog wel redelijk, maar na twee tempo'tjes (van 4 minuten) was het gedaan. Ik zag de rest van de groep steeds ver weg lopen. Eerst vond ik nog dat ik er tegen in moest gaan, niet toegeven aan de malaise. Ik kon het niet opbrengen, was ook niet zo verstandig geweest denk ik. Met lood in de benen liep ik achter de meute aan. Ik zag Saïd, Ton en Jeannette hun tempo's maken en vond dat ik minimaal in dat groepje zou moeten lopen. Wat is nu wijze raad? Naar je lichaam luisteren wordt vaak gezegd. Dat moet ik dan maar doen. Ik neem rust, totdat ik me fit voel en de aandrang tot lopen sterk wordt. De lange duurloop van morgen sla ik over. Ik zal de eerste kilometers volgende week in Engeland gaan lopen. Wellicht kan ik daar de basis leggen voor een mooi loopnajaar.

5 opmerkingen:

Jan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jan zei

Wim,
Verstandig. We binden de strijd in het najaar weer aan.
Goede vakantie, en pas op voor de 'echte' griep in Engeland,
Jan

Anoniem zei

Fijne vakantie Wim. Lekker bijtanken en na de zomer bind ik de strijd weer met je aan.

Anoniem zei

Fijne vakantie Wim. Lekker bijtanken en na de zomer bind ik de strijd weer met je aan.
Groet Edwin

runningman zei

Ed, Jan,

Jullie ook een mooie vakantie. jullie uitdagende woorden prikkelen me om sterk terug te komen voor een mooie en sportieve onderlinge strijd.