zaterdag 4 juli 2009

Klimmen en zand

Donderdag trainde ik niet bij ciko. Dat had zijn reden, onze afdeling had het jaarlijkse afdelingsuitje. De organisatoren kozen op deze zeer warme dag voor 'highland games', met name geschikt voor hele stoere Schotese boerenknapen. Ik ben er te fijn voor gebouwd, concludeerde ik, nadat ik het boomstamwerpen niet echt goed onder de knie kreeg. Vanmorgen was ik bang voor spierpijn, maar ik had alleen een pijnlijk rechter sleutelbeen. Een souvenir van de boomstammen. Vanmorgen had ik zin in een compleet andere route, die ik laatst alleen heb gelopen. Via Velp, langs de schaapskooi op landgoed Midden Heuven en door naar de Zijpenberg. Hier was het klimmen geblazen en dat niet alleen. Mul zand de heuvel op dwong ons tot wandelen. Veel ruiterpaarden vooral (normaal kom ik hier als ik naast ons paard loop). Met de zon op onze hoofden werd het een mooie maar zware loop. Ik liep onverwacht lekker, onverwacht omdat ik vanmorgen erg moe was. Blij dat ik geen ongemakken meer voel. Bovenbenen en kuiten hielden zich uitstekend. Zou het dan nu een keer langer goed gaan? Ik hoop het!

Geen opmerkingen: