dinsdag 17 november 2009

Lezers bedankt!

Dit wordt (voorlopig) mijn laatste bericht. Na 125 berichten vorig jaar en 100 in 2009 houd ik het voor gezien. In de eerste plaats moet je bloggen leuk vinden. Dat is altijd zo geweest, maar de laatste tijd niet meer. Ik bemerkte een zeker 'moeten' bij het schrijven. Volgens mij is dat ook direct te merken aan de inhoud. Trouwe lezers moeten dat hebben gemerkt. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Daarom moet ik eerlijk naar me zelf zijn. Daarnaast speelt de factor 'te weinig tijd'. Altijd een zwak excuus want: 'Als je ergens plezier in hebt, dan maak je wel tijd', is mijn stelling. Maar toch, het voelt vaak wel zo dat er te weinig tijd (zin) is om te schrijven. Ik ga me de komende periode richten op de trainersopleiding en probeer weer beter in vorm te komen. Het kan best zo zijn dat ik over een tijdje (wie weet hoe lang) de 'pen' weer oppak. In de komende tijd zal ik vooral genieten van de blogs van Jan, Frans en anderen. Ik bedank de lezers van mijn blog voor de aandacht en de reacties!

3 opmerkingen:

Frans van Huizen zei

Hi Wim,

Jammer dat je er mee stopt want je had toch altijd weer net een andere kijk op het lopen en overige onderwerpen dan andere bloggers.
Sterkte met het herstle en de trainersopleiding.

Groeten, Frans

Jan zei

He Wim,
Je hebt een mooie verzameling blogberichten. Ik ga het vergelijk missen. Misschien kun je me nu tippen als je iets opmerkelijks ziet of tegenkomt.
En je moet nu écht vertellen hoe het met je lopen, wedstrijden en trainerscursus gaat. Ook leuk!
Tot Ciko

Anoniem zei

Tja het viel wel op dat het aantal stukjes steeds minder werd. Kwam hier toch regelmatig langs om te lezen hoe het er aan toe ging tijdens de zaterdagtrainingen. Ook als je geblesseerd bent een leuke manier om bij te blijven. Ik begrijp de keuze. Nu misschien een boek?

Ediwn