zondag 1 november 2009

You never walk alone

De training van gisteren tijdens de trainerscursus voelde niet als 'genoeg voor het weekend'. Ik wilde nog een rondje lopen in eigen vertrouwde omgeving, door de prachtige herfstbossen. En mooi was het, de verkleurde bladeren, de herfstgeur en een mistige vochtige lucht. Rustig pendelend op weg naar Warnsborn, begroette ik Bart Lelie (ontmoeting nr. 1). Om het voor me zelf zwaarder te maken besloot ik 2 'Bram Som' ronden te lopen op snelheid. De eerste ronde (800m) ging in 3.26 min. Na even op adem gekomen te zijn en de blaas geledigd te hebben, liep ik de 2e ronde in 3.19 min. De snelheid voelde goed, een leuke ronde om te lopen trouwens (maar dat wist ik al). In betere vorm wil ik eens proberen onder de 3 minuten te lopen. Na de 2e ronde 'Bram Som' begroette ik Hans Bugter (ontmoeting nr. 2). Nu was het tijd om richting huis te lopen, langs Sonsbeek en Rijnstate, mijn hartslag in de gaten houdend. De gemiddelde hartslag bleef netjes onder de 150 BPM. Op de Bosweg begroette ik Roel de Hond (ontmoeting nr. 3). Wat blijkt: alleen op pad maar 'you never walk alone'. Na 16,1 km. deed ik thuis nog wat cooling down oefeningen en zag tevreden terug op deze trainingsloop.

Geen opmerkingen: