zaterdag 5 december 2009

Montferlandrun (1)

Tsja, morgen de Montferlandrun. Wat zal het worden. Vast weer regen, vaste prik begin december in 's Heerenbergh. Is op zich niet zo erg. De omgeving is prachtig, mooi parcours. En altijd de discussie of het sneller of langzamer is dan de 7-Heuvelenloop. Ik zou het niet weten, mijn PR heb ik vorig jaar in Nijmegen gelopen (1,03,43). Drie weken daarna liep ik 1,06,27 tijdens de Montferlandrun. Maar dat is geen goede vergelijking, 'I had a job to do', was 'haas' voor Cordien. Zij liep wel een PR. Wij werden net verslagen door Jan. Dat gaat morgen niet gebeuren, Jan is helaas geblesseerd. Ik zoek een andere uitdaging, maar moet niet vergeten dat ik op de weg terug ben. Een echte scherpe tijd zit er nog niet in. Wel moet de 7H-tijd er aan (1.09.18).

Geen opmerkingen: