zaterdag 17 juli 2010

Voorbereiden op Midzommerrun

Of het een goede voorbereiding is? Ik weet het niet, moet morgen blijken in W'voort. Vanmorgen om 8.00 uur met Moniek, Peter, Marlies en Eric de reguliere zaterdagmorgen lange duurloop gedaan. Ik liep lekker, temperatuur in orde, niet meer zo verdomd heet als vorige week. Ik had mezelf voorgenomen eerder af te haken om ca. 1 uur te lopen. Dat lukte niet, het 'afhaakpunt' lag op 7 km. Via de fietspaden langs de hei van het Rozendaalse veld en de hondenuitlaatplaats rustig terug naar kasteel Rozendaal. Helaas geen wild gespot dit keer. Thuis gaf de Garmin 14,5 km. aan. Maar omdat het lekker liep, ben ik er niet bang voor dat ik teveel heb gedaan voor morgen. Overigens hoef ik ook geen recordtijd te lopen, alles staat nu al in het teken van de voorbereiding van de Amsterdam Marathon in oktober. Bij de Midzomerrun ga ik in een treintje lopen met Jan en Frans. Doel is 45 min. De hoge temperatuur wordt een grote tegenstander. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen: