zondag 18 oktober 2009

Genietend in herftsbos

Genoten heb ik vandaag, in het bos getooid in herfstpracht. Een lekker zonnetje erbij zorgde er voor dat ik na een paar kilometer mijn jasje al uit trok. Afgelopen vrijdag liep ik niet zo lekker (ca. 13 km), dus ik was benieuwd hoe het vandaag zou gaan. Gisteravond toch wel iets te veel wijn op. Tot zover de excuses vooraf. Maar het was niet nodig. Ik liep een heerlijke ronde, langs de al afstervende varens rondom de verschillende drinkplaatsen voor het wild. Helaas geen wild gespot, maar je kan niet alles hebben. De hartslag liet ik voor wat het was, ik wilde weer ouderwets op gevoel lopen. Dat betekende ook naarmate de ronde vorderde dat ik iets harder ging lopen, zo'n 10,5 -11 km/u. Onderweg Gerrie en Caroline nog begroet. Gerrie voorspelde dat ze komende week het K-team nog nodig heeft. Ik sluit me aan bij groep 5. O ja, de afstand bedroeg vandaag 15,4 km. en de gemiddelde hartslag 148 bpm. Over drie weken wacht de Berenloop, zoals het er nu uit ziet kan ik lekker mee doen!

2 opmerkingen:

Jan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jan zei

Mooi hoor Wim. Van Edwin krijg ik ook al mooie geluiden door. Het k-team stroomt leeg ... nou Gerrie nog.