zaterdag 3 oktober 2009

Met glimlach op de mond

Het goede nieuws van gisteren stimuleert om weer opbouwend bezig te zijn. Het lijkt niet om een chronische schildklierafwijking. Volgens de arts gaat het hoogstwaarschijnlijk om een schildklierontsteking, ontstaan door een virus? In ieder geval van tijdelijke aard. Nu moet het lichaam het weer zelf oppakken. Lopen dus vandaag, in conditie blijven. Of beter gezegd, de conditie weer opbouwen. Startend op manege Midden Heuven liep ik gestaag omhoog naar de Posbank. Bovenop liet de harde wind zich voelen. Ik was blij met mijn jasje. Later volgde de klim naar de brandtoren. Vanaf die plek bleef mijn hartslag rond de 160 bpm., aan de hoge kant, maar verder had ik nergens last van. De conditie is best in orde, zolang het rustig gaat. Wedstrijdsnelheid en vooral hardheid is andere koek, daar durf ik nog niet aan te denken. Voorlopig ben ik blij weer te kunnen lopen en te genieten van de mooie omgeving en de buitenlucht. Ik liep dan ook met een glimlach op de mond naar huis en zag dat ik 12 km. zonder problemen had afgelegd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Erg goed nieuws Wim. Ben blij voor je!!

Edwin