woensdag 17 november 2010

Ik loop geen bochten!

Deze week staat voor mij maar weer eens in het teken van 'herstellen'. Om moedeloos van te worden. Ruim 1,5 jaar kwakkelen met schildklier, bovenbeen, kuiten. En dan nu weer de hamstrings (zie looptrainersdag 2010).
Waar het me nu omgaat is het meelopen in Nijmegen. Ik doe er van alles aan om dat te halen. Smeren met zalfjes (biofreeze, perskindol), rekoefeningen en massage. Ja, ik heb maar weer eens bij Job op de pijnbank gelegen. Her en der zijn er wat stugge plekken weggewreven. Met mijn overbelaste gedeelte van mijn hamstring (de semimembranosus) viel het wel mee. Volgens Job (en waarom zou hij geen gelijk hebben) kan ik weer gewoon gaan lopen. Nog wel even oppassen met scherpe bochten naar links. Ik loop de rest van de week rechtuit!

Geen opmerkingen: