vrijdag 19 juni 2009

Groot Ginkelseloop

Wat het moet worden, morgen in Ede bij de Groot Ginkelseloop, ik weet het niet. Deze week heb ik (te?) hard getraind, vooral donderdag toen ik de snelle groep 2 x 20 minuten over een zwaar parcours moest leiden. Ik voel het nu nog in de benen. Daar komt bij dat ik vandaag de hele dag heb lopen slenteren op het terrein van de luchtmacht open dagen in Volkel. Prachtig maar erg vermoeiend. Ik heb twee keer eerder gelopen in Ede, één keer de halve marathon (2005 in 1,56!!) en vorig jaar 10,5 km. in 46,31. Het is een zwaar parcours, mul zand en vaak erg warm. Morgen zijn de weersverwachtingen niet slecht, dus dat zit in ieder geval mee. Ik heb lang getwijfeld tussen de 10,5 en de 21,1, maar kies voor de laatste afstand. Vind ik toch altijd een erg mooie afstand om te lopen, een echte uitdaging. Ik loop met Jan mee, Jan gaat voor 1 uur en 40 min. (12,6 km/u). Voor Jan is dat een PR, erg ambitieus voor dit parcours. Ik weet nog dat, die ene keer dat ik er de halve heb gelopen, ik compleet 'dood' ging. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat. Vanavond eerst nog even met de voeten op de bank.

Geen opmerkingen: