maandag 1 juni 2009

Frans op koers



Ik probeer de verrichtingen van onze Frans via de website van de hardloopvierdaagse te volgen. Frans rent in apeldoorn e.o. 100 km. verdeeld in 6 etappes. Hij is nog in de race. na de 5e etappe van zondag, naar verluidt de zwaarste met 18,8 km. over heide bos en zelfs zandverstuivingen en dat over heuvels, eindigend in Hoog Buurlo. We kennen Frans als iemand die vaak de extremen opzoekt, wat te denken van de Jungfrau marathon of lopen in de Libische woestijn. Ik ben zeer benieuwd naar zijn ervaringen en hoop dat de laatste loodjes op maandag niet te zwaar zijn (21,1 km). Het is een kwestie van krachten verdelen en vooral 'heel' blijven. Daarbij moet je mentaal erg sterk zijn. Ook oud ciko-ér Ronald Moska was gestart, maar is nu uit de uitslagen verdwenen. Onduidelijk is waarom deze 'touch guy' is afgehaakt. Frans staat op een 27e plaats in het klassement en 3e in zijn leeftijdscategorie. Geweldig Frans, nog ff volhouden!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Wim,

Bedankt voor je leuke stukje.
Ik heb in de laatste etappe rustig gedaan; 21.2 km in 1:53, maar ik bleef 3e in de M50 en kreeg dus ook een prijs. Totaal heb ik er 8:35 over gedaan; ben heel tevreden.
Ronald ging heel slecht in de 4e etappe. Dat was een tijdloop waar hij 3 minuten eerder startte, maar ik haalde hem al na 6 km in.
Daarna niet meer gesproken.
Echt ook iets voor jou volgend jaar.

Groeten, Frans