zaterdag 30 mei 2009

Geen lange duurloop door blessure

De linkerkuit is nog pijnlijk, duurt langer dan verwacht. Voordat ik ga lopen moet eerst de pijn verdwenen zijn, vind ik. Vanmorgen dus geen lange duurloop voor mij. Jammer het weer is prachtig en dan is het altijd fijn om buiten te sporten. Ik pak straks de fiets om op die manier aan beweging te komen. Ik baal.. wil gewoon altijd (maar welke loper niet) veel en hard kunnen trainen en mijn wedstrijden lopen. Nu dat niet gaat en ik al langere tijd loop te sukkelen, ga ik op zoek naar oplossingen. Vandaag ga ik naar Runtoday, eens kijken of ze mij kunnen helpen met zooltjes of kousen. Als de blessure blijft ga ik naar een sportarts op Papendal. Ik heb al geïnformeerd, maar het is voor mij een grote stap. Is het wel zo'n serieuze blessure om naar een arts te gaan vraag ik me dan af. In ieder geval ga ik actie ondernemen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Wim, hoe gaat het met je? De helft van de JSF hapert niet hoor! Ik ben derde vrouw op de 5km geworden in de stuwwalloop, manon en jannemien waren de enige die ik voor moest laten. Dus de JSF op halve sterkte haalt ook nog prijsjes binnen..( een dinerbon bij de plaatselijke pizzeria..)