woensdag 6 mei 2009

15 x 1 minuut is toch zwaar

In eerste instantie zou ik de training geven. Hans wilde graag ruilen, dus de 14e mei is de 'testronde' voor mij. Vandaag 15 x 1 min. met steeds 1 min. pauze. Dat kan nooit zwaar zijn, dacht ik. Een kwartier je best doen is een makkie. Dat viel nog tegen, althans ik maakte het zelf natuurlijk weer zwaar. Ondanks een verkoudheid, accelereerde ik bij iedere snelle minuut tot een aardig tempo. Ik wil de snelheid voor de HAN-Kan nog even testen. De opdracht'5 km tempo', voor mij 15 k/u, haalde ik regelmatig. De ondergrond door de regenbuien was zwaar. Wel hebben we nog even het beoogde nieuwe pad voor de testrondes geprobeerd. Het is wat ongelijk, passeren is lastig. ga nog kijken hoe ik het ga doen op 14 mei. Na de toch ongedacht zware training had ik het op de terugweg naar ciko ook wel gehad. De garmin stopte op bijna 15km. 

Geen opmerkingen: