woensdag 20 mei 2009

Overtreffende trap van 'zwaar'

De overtreffende trap van 'zwaar'was van toepassing op de heuveltraining van dinsdag. Gordon bracht wat nieuws, een heuveltraining in pyramidevorm. Een ieder mocht wel zo hard gaan als die zelf wilde en aan kon. Ik was van plan mijn krachten te verdelen. Dat lukte niet helemaal. Na de eerste drie lengtes (steeds langer dus) begon ik al aardig na adem te happen. En er kwam nog het een en ander tussen Bosweg en park Klarenbeek. De paarden stonden ons dromerig na te kijken, .. wat een uitslovers. Zo voelde het ook. Ik moet toegeven dat ik zelfs een keer een stukje heb gewandeld. Ik trok het niet meer, mentaal zeker niet. De JSF-motor haperde inderdaad, maar tijdens een wedstrijd zullen we er weer staan. Één heel positief punt, sinds lange tijd voelde ik mijn bovenbeen niet opspelen tijdens een training. Nu de komende dagen 'lekker' klussen thuis.

Geen opmerkingen: