donderdag 21 mei 2009

Toch nog even een rondje

Vandaag was de tweede klusdag. Door het witten en sausen voel ik de pijn in mijn bovenlichaam, vooral mijn nekspieren moeten het ontgelden. Positief gezien: ik train nu spieren, die ik anders nauwelijks gebruik. Misschien ga ik er wel harder door lopen. Terwijl de hele dag mensen actief waren in de buitenlucht tijdens hemelvaartsdag, ploeterde ik door, tussen vier muren. Ik vond het dan ook heerlijk om in de namiddag nog even een rondje te lopen. Snel even de grootste vegen latex van gezicht en armen wassen, want zo wil je niet gezien worden en de hardloopschoenen aan. Ik was benieuwd of ik na zo'n inspannende dag lekker kon lopen. Het viel me best mee. Ik liep een soort van vlotte duurloop door de Rozendaalse bossen. Tijdens zo'n korte ronde (9,5 km) moet ik het natuurlijk wel lekker zwaar maken, dat geeft de meeste voldoening. Dus laste ik nog een aantal versnellingen in. Thuisgekomen had ik de tijd om even bij te komen, te douchen, te eten om vervolgens de keuken verfklaar te maken. Morgen gaan we er weer gewoon tegenaan.

Geen opmerkingen: