vrijdag 1 mei 2009

Niet geplande kilometers

Hoe anders kan het lopen dan je had gedacht, in dit geval letterlijk. Een zeer klassieke fout zorgde ervoor dat ik onbedoeld enkele extra kilometers heb afgelegd. Na het beluisteren van 'Kane' tijdens de 'koninginnenach' ontdekte ik dat ik de fietssleutel was verloren(nee, niet te veel gedronken!). We kennen het gevoel denk ik allemaal, ongeloof, 10 x alle zakken navoelen voordat je accepteert dat de sleutel toch echt weg is. Wat te doen? De fiets laten staan en lopend naar huis was voor mij de meest voor de hand liggende optie. De bagagedrager van Jolanda's fiets kan mijn gewicht niet aan, dus besloot ik hard te gaan lopen. Gewoon lopen schiet namelijk niet op. Valt toch tegen in je gewone kleding en op schoenen die aanvoelen als een plank. De volgende morgen zouden we al vroeg naar Apeldoorn vertrekken om de koninklijke familie te bewonderen. Dus liep ik (nu wel in hardloopkleding) om 7.00 uur met de reservesleutel naar V&D om mijn tweewieler op te halen. Best lekker eigenlijk zo vroeg door de stad lopend die nog moest ontwaken. De reservesleutel kreeg ik er trouwens niet in, de originele sleutel zat namelijk in het slot!

Geen opmerkingen: