maandag 29 juni 2009

Run -bike duo

Het lijkt een beetje op een run -bike -run. Samen met Ruben even een rondje door het Rozendaalse bos. Ruben op zijn mountainbike met mijn Garmin om zijn pols, leuk om te zien hoe hard je fietst. Warm was het, jazeker om 19.30 een graadje of 25. Een windje koelt onze warme lichamen. Hoewel ik mijn kuiten niet voelde, toch maar mijn kousen aangedaan. Ik durf het nog niet aan om zonder te lopen. Prachtig was het in het bos, vooral het pad met aan weerskanten enorme varens. Ieder moment verwacht ik een stel zwijnen die over het pad schieten, maar het gebeurt (gelukkig) niet. Ruben blijft keurig in mijn spoor tot het pad met de witte stippen op de bomen. Daar gaan we even voor ons eigen tempo. Het zweet gutst van mijn lichaam. Samen lopen en fietsen we via hoogte 80 terug naar huis. 'Het was negen kilometer', roept Ruben kijkend op de Garmin.

Geen opmerkingen: