zondag 7 juni 2009

Toetreding tot het T-team

Jan heette me welkom binnen het T(ubes)-team. Het moest er toch van komen. Ik heb een paar steunkousen aangeschaft, dat wil zeggen ondersteunende tubes voor mijn onderbenen. Ik vond het wel een stap om te nemen, heb vaak grapjes gemaakt over de kousen van Jan, maar ben noodgedwongen overstag gegaan. Samen met de ook aangeschafte nieuwe schoenen (oude liefde New Balance in een voor hardloopschoenen flitsende kleur) hoop ik mijn kuitproblemen onder controle te houden. Financieel weer een rip uit mijn lijf, maar ja 'je mot wat'. Vanmorgen heb ik de nieuwe spullen getest in een klein rondje van 7 kilometer. Onder het lopen ging het best goed. Ik hield een rustig tempo aan. Na afloop voelde ik toch mijn linkerkuit weer opspelen. Ik hoop dat het dusdanig binnen de perken blijft dat ik dinsdag mee kan trainen, desnoods met groep 4. Overigens valt het uittrekken van die kousen knap tegen, daar moet ik nog effe handig in worden. Ik neem aan dat andere leden van het T-team mij van nuttige tips kunnen voorzien.

1 opmerking:

Jan zei

he Wim,
Bovenkant iets naar beneden. onderkant over je hak halen en dan strippen! Pas op voor ladders!
tot dinsdag!