woensdag 1 december 2010

Weer voor bikkels

Ik twijfelde wel, moet ik eerlijk bekennen. Zal ik gaan trainen met dit koude weer, zes graden vorst en een ijzige oostenwind? Mijn benen en een stemmetje in mijn hoofd vertelde dat ik het niet moest doen, maar de geest (een ander stemmetje) was sterker: 'Kom op Wim, je bent toch geen watje, dit is weer voor bikkels en daar wil je bij horen'. Dus toch maar muts, das, handschoenen aangetrokken. De collega hardlopers met muts waren net als ik moeilijk te herkennen, maar de opkomst van bikkels was toch redelijk. Gordon was de trainer van de dag, gelukkig snel hersteld van een vervelende kuitblessure. De Stay-o- Kay ronde was te glad voor een fartlektraining. Snel werd gekozen voor een alternatieve ronde met toch nog leuke fartlek-onderdelen. Arnhem-Noord leent zich uitstekend voor een geïmproviseerde fartlek. Heuveltjes genoeg en ook lantaarnpalen zijn er  niet alleen om een lichtarmatuur omhoog te houden. Ik hield me redelijk gedeisd bij de diverse versnellingen. Maar toch moet er nog veel gebeuren als ik zondag mee kan (wil) doen bij de Montferlandrun. Ik beslis na de donderdagtraining!

Geen opmerkingen: