vrijdag 13 februari 2009

Toch naar fysiotherapeut

Mijn bovenbeenspier(en) van mijn rechterbeen zijn me al een tijd tot last. Voelde ik eerst alleen pijn onder het lopen, nu ook al overdag als ik gewoon wandel. Ik heb geleerd dat je dan al laat bent met ingrijpen en het chronisch is of dreigt te worden. Deze week voelde ik het weer tijdens de heuveltraining van dinsdag en de tempoduurloop over de Emmapyramide gisteren. Afgelopen maandag had ik nog wel een extra rustdag genomen. Om het voorjaar tot een succesvolle hardloopperiode te maken, kan ik het nu niet langer uitstellen om professionele hulp in te roepen. De afspraak met de fysio (dinsdag) is gemaakt, bij dezelfde praktijk waar Jan zo'n fantastische sjarretel kreeg aangemeten. Ik ben benieuwd wat de diagnose is. O Ja.. , morgen gewoon de lange zaterdagduurloop doen!

Geen opmerkingen: