zaterdag 21 februari 2009

Toch nog 30 km.

Ik liep niet lekker vandaag, althans niet zo goed als vorige week. Het begin ging goed, met een redelijk grote groep vertrokken we om 9.00 uur. De meerderheid wilde niet meer dan twee uur lopen. De 2 u 40 van het marathonschema kreeg alleen gehoor bij Tonny. Eerst maar eens 2 uur lopen, daarna zien we wel. Bij de brandtoren in de buurt kwamen we de groep van Joop (zonder Joop) tegen. Zij liepen terug, wij gingen nog even door de bossen in en de hei op. Saïd was al afgehaakt, zit in een periodiseerweek zij hij. Met een gangetje van gemiddeld 10,5 p/u vorderden we gestaag. Mijn benen lieten zich nog binnen het 1,5 goed voelen. Beide bovenbenen speelden op, shit! Later ging het weer beter, zeker over het fietspad aan de Apeldoornseweg. Erik Steneker roemde het tempo, hij liep uitstekend nadat hij lange tijd niet zo'n afstand had gelopen. Precies na 2 uur waren we terug (20,5 km.) Tonny en ik overlegde even wat te doen. We besloten samen nog een lusje te lopen. Ik was over mijn vermoeidheid heen. Samen liepen we vlot nog een ronde van zo'n 8 km rond het Openluchtmuseum. Tevreden liep ik thuis de tuin in. Toch zo'n 30 km gelopen vandaag in iets minder dan drie uur met een gemiddelde hartslag van 140. Hier krijg ik energie van!

Geen opmerkingen: