dinsdag 20 januari 2009

Eenzame maandagavondtraining

Ik ben begonnen met 4 x trainen per week (ipv 3 keer). Dit alles om me voor te bereiden op een marathon in april (Utrecht?). Maandagavond in mijn uppie lopen vind ik het moeilijkst. Donker somber weer in deze wintermaanden. Ook nog eens op de meest deprimerende dag van het jaar volgens een Engelse deskundige. Toen ik een flinke regenbui op mijn kop kreeg en de wind stevig aanwakkerde kon ik me er van alles bij voorstellen. Ik vind het echt een nadeel om voor een voorjaarsmarathon te trainen, geef mij de zomermaanden maar. Wel is het zo dat na de zelfkastijding er een moment van gelukzaligheid aanbreekt. De warme douche is heerlijk, net als het daarna neerploffen in een luie stoel, genietend van een lekker (maar gezond) hapje en en drankje (eerst koffie, daarna meestal wijn). Dat houd me op de been.

Geen opmerkingen: