zaterdag 4 april 2009

Balen, balen en nog eens balen

Ik word er strontziek van. Weer een blessure te pakken. Vorige week had ik al last van mijn rechterkuit, maar dinsdag tijdens de training ging het goed. Vanmorgen kwam de pijn heviger terug, al na enkele kilometers. Daarom nam ik, met pijn in het hart, op het Kerkepad afscheid van mijn medelopers. Ik legde de route nog even uit aan Moniek, Marlies, Erik, Jenny en Hans en verdween richting Rozendaal. Rustig dribbelend en wandelend kwam ik thuis. Onderweg koortsachtig nadenkend over de gevolgen. Kan ik binnenkort nog wedstrijden lopen zoals de Han-Kan? Het lijkt allemaal steeds verder weg. Hopelijk denk ik morgen weer wat positiever, maar voel me nu een 'kruk' met meerdere blessures (bovenbeen en kuit). Ik lijk verdomme Arjan Robben wel, de 'man van glas'. Eerst maar eens nadenken over herstel en hulp inroepen van de fysio. Voorlopig weer allerlei rekoefeningen toepassen, ...maar ik wil lopen!

3 opmerkingen:

Moniek zei

Zeker balen, maar morgen ben je vast weer optimistischer, als de zon schijnt en je de marathonlopers gaat aanmoedigen.

Enne, we hebben lekker gelopen, maar geen zon gezien, dus die heb je niet gemist vanmorgen, t had nog erger gekund dus (helpt dat? ;) )

Jan zei

He Wim,
Sterkte. Weer tijd voor een K-team?

Anoniem zei

Dat is balen Wim. Gelukkig ligt de focus op de Lingoloppet dus heb je nog tijd zat om te herstellen. Je bent op tijd gestopt. Misschien valt het mee.
Zie je morgen
Edwin