zondag 19 april 2009

Goeie tijd in Hilversum


Gisteravond had ik nog mijn bedenkingen. Mijn linkerkuit speelde op, deed eigenlijk gewoon pijn. De zelfmassage die ik toepaste werkte volgens mij averechts. Zal ik wel meedoen in Hilversum? Vanmorgen voelde het beter, ik ga dus gewoon mee, besloot ik. René belde nog af, dus samen met Frans en Bernard naar de sjieke 'Gooische matras'. Frans had 2 teams van Genzyme ingeschreven. Uiteiendelijk konden we één team met zes personen aan de start krijgen. Bij de start was het moeilijk om snel weg te komen. Met alleen de business lopers was het slalommen tot ongeveer 1 km. Die ging toch nog in 4.05 min. Ook de 2e kilometer ging hard. Frans liep naast me, schrok ervan en liet zijn tempo zakken. Ik ging door, over het Media park. De bloedsporen van Pim Fortuin heb ik niet gezien. Regelmatig vals plat omhoog, en weer naar beneden. Het middengedeelte '5 tot 8 km.' consolideren en dan richting finish. Veel enthousiaste toeschouwers. Mijn kuiten hielden het vol en brachten me naar 42,21 (14,2 k/u gem.) Ik ben tevreden. Bernard zat ruim een minuut voor me en Frans ca. 2 minuten achter me. Nog even nagenieten in het zonovergoten Hilversum en na een verdiend kopje koffie en een broodje weer naar Arnhem en lekker uitblazen in de tuin. Een goed besteedde zondagmiddag!

Geen opmerkingen: