zaterdag 11 april 2009

Oosterse therapieën

Een geheel nieuwe ervaring en een poging om van mijn (sluimerende) blessures af te komen. Ik waagde me op het pad van de eeuwenoude Oosterse therapieën. Voetreflexmassage, reiki, en Quantum-touch, om maar eens wat te noemen. Zweverig? Ik vind het meevallen. Het was heerlijk en tegelijk heel apart om te ondergaan. Niet eng. Met een rustgevend muziekje en sfeervolle kaarsjes op de achtergrond, onderging ik het gedwee. Soms een tinteling over mijn hele lichaam, die overigens bedekt werd door een deken. Mijn kleren bleven trouwens ook allemaal aan, op mijn sokken na dan. Een pijnlijke aanhechting bij een teen, waar ik al lang last van had, verdween door de Quantum-touch techniek. Mijn kuit is ook behandeld, maar dat kost nog wat meer tijd. Zo ook mijn bovenbeen. Ik kan er ook zelf mee aan de slag met de snel aangeleerde techniek. Heb eindelijk het gevoel dat de blessures / blokkades worden aangepakt. Zo lang de fysio weigert te masseren, zoek ik mijn heil elders. Ik ben een interessant geval vond Myrna.

Geen opmerkingen: