vrijdag 3 april 2009

Marathon Rotterdam

Het houd me al langer bezig, dit weekend moet het dan eindelijk gebeuren. Zes ciko-maten gaan de 42,2 km. in de maasstad bedwingen. Ik was even bang voor het weer, had een deja-vu, de extreem warme editie 2007 die is stilgelegd en waar ik zelf ben uitgestapt. Maar zover gaat het niet komen, het weer zal gunstig zijn (ca. 14 gr.). De omstandigheden zijn dan wel goed, er zitten wel een paar zorgenkindjes bij de ciko-atleten. Tonny tobde onlangs met haar achillespezen. René en Ton hebben wegens ziekte niet de ideale voorbereiding gehad. En dan natuurlijk Jan, tsja ....een geval apart. Heeft altijd wel een pijntje en heeft nu nog pijn aan zijn kuit. Jan twijfelt zelfs of hij gaat lopen. Jan, kom op..het gaat goed, je hebt er zo naar toegeleefd. Altijd starten en dan zie je wel. De vorm van Saïd en Edwin is uitstekend. Edwin zou zijn PR wel eens kunnen gaan verbeteren en ampersant mijn PR. Ze hoeven het niet alleen te doen, er zal een grote groep supporters meereizen. De verwachtingen zijn hoog gespannen. Heel veel succes!

1 opmerking:

Jan zei

tsja...het geval apart.
Teer lijf. Ik start zondag. Je hebt gelijk.