zaterdag 14 maart 2009

Alternatief voor CPC

Vandaag staat de City Pier City loop op het lopersmenu. De ogen zijn gericht op Haile Gebrselassie, die een aanval gaat doen op het wereldrecord op de halve marathon. Mijn gedachten zijn vooral bij de ciko-deelnemers Jan, Ton, Herma en Said die ieder hun eigen race gaan lopen. Jan zal zijn marathonschema boven alles stellen en het als training zien. De anderen gaan uiteraard wel voor een mooie tijd. Op het moment dat de CPC begint heb ik er al lang en breed een halve marathon opzitten, samen met Moniek, Jan-Albert en Erik. Lekker op een natuurlijk tempo over de hei, genietend van de warmer wordende natuur. De korte broek durfde ik nog net niet aan te doen, maar dat moment is niet ver weg. Buiten de altijd weer te beklimmen heuvels, liepen we niet onder de 11 km/u, het ging ons makkelijk af. Terug op valkenhuizen hadden we onze eigen halve marathon afgelegd, nog binnen de twee uur (1.57). Mijn hartslag gemiddeld 139 bpm. Een goed gevoel, ook met mijn bovenbenen gaat het de goede kant op. Ben zeer benieuwd naar de resultaten van Haile en 'onze jongens' in Den Haag.

1 opmerking:

Moniek zei

Dat had je alweer snel op de site gezet, nog voor je onder de douche sprong, zo te zien!

Nu (14.30) regent het, dus we hadden weer mooi mazzel met de zon vanmorgen, 't was echt genieten!