zondag 8 maart 2009

Wansborncross (2): missie geslaagd!

Ernstige twijfels vanmorgen. Zal ik gaan? Ik lag te luisteren naar de gestaag vallende regen op het dak en vervloekte het Nederlandse klimaat. Alle moed bijeen rapend, stapte ik uit bed. Wel met de auto naar Warnsborn. Onderweg werd het al droog. Het was druk, moest bijna in Arnhem parkeren. Veel bekenden van ciko aan de start. Ex topatleet Marko Koers begeleidde een grote groep HAN atleten, w.o. Jeannette. Zij bereiden zich voor op de HAN-KAN marathon. Vlak voor de start begon de zon zelfs te schijnen. Ik trok nog snel mijn jasje uit, dat zou een goed beslissing zijn. Met zijn allen van start. ik probeerde een lekker ritme te lopen. Ik liet al snel Jeannette, Maarten en Stefan achter me, die trouwens allemaal 5,5 km. liepen. Enkele tientallen meter voor mij Manon en Evert, ik liet het erbij, zou me anders forceren. Mijn doorkomst eerste ronde 24,20, op schema voor de gewenste tijd onder de 50 min. De 2e ronde werd het zwaarder en zwaarder. Weer die venijnige heuveltjes op in het fantastische landschap. Ik zag uit naar de laatste klim naar de finish. Eindelijk, de afdaling langs hotel Warnsborn. Nu schoot het op. Ik zou onder de 50 min kunnen lopen, maar moest er nog een serieuze sprint uitpersen. Ik gaf alles en de eindtijd: 49,56 (13,2 k/u). Missie geslaagd!

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd Wim,

Mooie tijd gelopen en lekker weer gehad zo te zien. Veel CIKO atleten gezien op de plaatjes site van de Kiekjesdief!

http://picasaweb.google.com/Jeeeeeepech/WarnsbornCross20091?authkey=Gv1sRgCKqnuv_6pN2FOg&feat=embedwebsite#5310823846821725698

http://www.xs4all.nl/~beatse/4daagse.htm#Hardloopwedstrijden_

Edwin