woensdag 18 maart 2009

Thee en beschuit

Bijna alle lopers weten er wel over mee te praten, een tijdje niet kunnen lopen. Voor fanatieke sporters is dat een drama. Ik ben de sigaar, het griepvirus heeft me in zijn/haar grip. Is het wel griep? Dat woord wordt te vaak en te makkelijk gebruikt. Enkele symptomen heb ik wel (gehad): koorts, hoofdpijn, gevoel van zwakte en verlies van eetlust. Mijn hoofd staat dus niet naar hardlopen. Ik probeer weer op te krabbelen door te eten, maar dat valt niet mee. Het lichaam accepteert het niet en zet mijn hersenen in de 'misselijk-stand'. Vreemd, vorige week voelde ik me topfit en nu kan ik me even niet voorstellen om mijn lichaam te pijnigen met intervals of lange duurlopen. Ik leef op thee, beschuit en paracetamol.

2 opmerkingen:

Moniek zei

We misten je al, gisteravond. Balen om je met dit mooie weer niet fit te voelen. Rustig aan dan maar, en tegen de tijd dat we ook door de weeks weer in het bos lopen (over twee weken) ben je er vast weer bovenop!

Beterschap,
Moniek

Anoniem zei

Alweer beter Wim? Het is stil op de site en op CIKO heb ik je ook alweer een tijdje niet gezien.

Beterschap
Edwin