zondag 22 maart 2009

Herstel in Brussel

Vrijdag voelde ik me allerminst fit, maar wilde ons weekend Brussel niet laten ontgaan. Zie het als een kuur-weekend, weer op krachten komen in het bourgondische België, hield ik mezelf voor. En zo is het gegaan. Met een luxe hotel als basis hebben Jolanda en ik genoten van drie dagen slenteren door parken, musea en winkels. Regelmatig onder genot van een belgisch biertje bijtanken op een terras in de zon. En uiteraard heerlijk gegeten in de restaurants in de stad van 'Manneken Pis'. Zondagmiddag thuis kreeg ik weer voor het eerst de drang om te lopen. Zo gezegd zo gedaan. Met een flinke wind, maar ook nog steeds onder een lekker zonnetje, heb ik een flinke ronde gelopen door de Rozendaalse bossen. Het ging goed, de kracht komt weer enigzins terug. Na een kleine 13 km. was ik tevreden weer thuis. Nu kan ik weer vooruit kijken en de trainingen oppakken.

Geen opmerkingen: