zondag 15 maart 2009

Mooie resultaten CPC

Gisteren meldde ik dat mijn gedachten bij de ciko-runners waren die de CPC liepen. Overigens waren er meer ciko'ers dan ik had gedacht. Het is natuurlijk een echte klassieker, een loop die telt in Nederland. Als er dan ook nog vedetten als Haile aan de start staan, dan wil je daar bij zijn. Voor de geleverde prestaties neem ik mijn 'hoed' af. Ton (1.26), Saïd (1.35) en Herma (1.42)liepen een PR. Hans Jansen (1.36) en Peter Jesse (1.35) scoorden prachtige tijden. Jan hield zich weer keurig aan zijn marathonschema voor Rotterdam (1.50). Dit zijn allemaal groep5 lopers. Mag ik dan concluderen dat de trainingen van onze groep de mensen nog steeds (op gevorderde leeftijd, ahum..) op een hoger plan brengt. O ja, Haile heeft het niet gered. Ook dit fenomeen moet wel eens zijn meerdere erkennen in weersomstandigheden en betere tegenstanders. De keniaan Sammy Kitwara won in 59.46. De reactie van Haile op studio-sport was super, zocht geen excuses (hoewel zijn astma opspeelden met het weer van gisteren) en bleef lachen, zoals we hem kennen. Wellicht volgend jaar ook CPC voor mij.

Geen opmerkingen: