zaterdag 1 november 2008

Dreamteam

In het blad 'Runner's World' las ik, in de voorbereiding voor de marathon van Rotterdam 2008, de belevenissen en ervaringen van het 'Dreamteam'. Zeer herkenbare verhalen van hardlopers van verschillende niveaus, die trainen voor de marathon. In de oktober uitgave van Runner’s World stond het volgende: 'Runner's World zoekt zeven lopers van divers niveau, die zich intensief willen voorbereiden op de Fortis Marathon Rotterdam (5 april 2009). Ook debutanten kunnen meedraaien in ons Dreamteam, dat zal worden begeleid door trainer Rob Veer. Elke maand doen wij verslag van de vele enerverende belevenissen in deze periode'. Ik dacht direct: 'daar wil ik aan mee doen'. Lijkt me erg leuk om met een groep op die manier de voorbereiding voor een marathon te doen. Daarnaast ben ik nieuwsgierig naar de trainingsaanpak van Rob Veer. Zou ik met zijn aanpak mijn PR kunnen verbeteren naar 3 uur 15 min.? In 100 woorden heb ik mijn motivatie kenbaar gemaakt. Nu maar afwachten of ik tot de uitverkorenen behoor. Op 15 november is er witte rook, maar of die voor mij ook wit is?

2 opmerkingen:

Jan zei

He wim,
Ga je je motivatie ook nog met ons delen?

Jan zei

Trouwens, ik hoop voor je dat het gaat lukken.