vrijdag 21 november 2008

Koude en warme douche

Ik had verwacht dat het droog zou blijven, althans zo voelde het aan toen ik naar ciko fietste. Wel had ik een hardloopjasje aangetrokken. Dat was nodig ook. Eens te meer blijkt dat ik geen 'Erwin Krol' aspiraties moet ontplooien. Op weg naar 'rondje klok' viel het met bakken uit de hemel. Door de versnellingen op weg naar de 'drie keer 2000 meter' kreeg ik het toch nog warm. Pittige aanloop trouwens naar ons rondje op de Hoogkamp. De ca. 5 km. en de stijging van de Heemstralaan, gecombineerd met de regen en de versnellingen deden zich voelen. Ik was sowieso al moe voor de training, maar ja... moet ik ook maar meer rust nemen (eerder naar bed gaan bijvoorbeeld). De rondjes bleken trouwens maar 1,4 km. lang te zijn. De eerste twee liep ik in 6.22 min., ingehouden. Ik voelde de 7-heuvelenloop nog in de benen. Bij de laatste ronde gaf ik meer gas en kwam aan in 5.57 min. (14,1 km/u). De terugweg verliep rustig, niet droog. Nu kreeg ik het koud en ik was dan ook dankbaar toen ik onder de warme waterstralen stond van Valkenhuizen.

Geen opmerkingen: