zaterdag 8 november 2008

Meer dan genoeg!

Wederom mooi weer op de zaterdagmorgen. Voor mijn gevoel komt dat vaker voor als op andere dagen, wat natuurlijk niet zo is. In ieder geval nodigt het uit om te gaan lopen. Zoals de laatste tijd gebruikelijk eerst inlopen met de groep van Joop. Joop was er weer in geslaagd om veel vrouwelijk schoon op de been te brengen,.... wat een charme heeft die man. Toevallig hadden Joop en ik hetzelfde begin in het hoofd, namelijk via knooppunt Waterberg onder de A50 door (zie foto) en dan later na wat rondzwervingen terug over de A50, via een brug. Zo gezegd, zo gedaan. Maar in tegenstelling tot vorige week vond ik het nu eerder tijd om met een groepje af te splitsen. Het ging echt te langzaam. Jacques, Jan, Jan en René liepen mee. Gelijk ging het tempo omhoog en was het de kunst om de snelheid binnen de perken (< 11 km/u) te houden. Op de Eerbeekseweg, toch een kilometer of vier schat ik, gingen we allemaal los. Ik merkte dat mijn hartslag op liep en besloot het rustiger aan te doen. Jan was al steeds zo verstandig geweest en verklaarde ook dat hij heel makkelijk liep. Ik was blij dat we terug waren, had het echt gehad. Mijn klokje gaf ruim 23 km. aan en 2 uur 20 min. looptijd. Meer dan genoeg en ruim voldoende om het weekend mee te beginnen.

Geen opmerkingen: