zondag 9 november 2008

Programma 2009 (1)

Zo rond deze periode worden de 'begrotingen' voor het komende jaar vastgesteld. Ik ben ook aan het nadenken over mijn hardloop halfjaarplanning (macro-planning) voor 2009. Ik heb besloten om in ieder geval in het voorjaar een marathon te lopen. Het zal een marathon in Nederland worden, in het najaar ga ik voor een buitenlands avontuur. Dat kan een halve of hele marathon worden gecombineerd met een leuke reis. Maar eerst de mijlpaal in het voorjaar bepalen. Ik kom tot drie serieuze opties.

Marathon in Rotterdam op 5 april 2009




Marathon in Utrecht op 13 april 2009

(2e paasdag)







Marathon in Enschede op 26 apil 2009





HAN-KAN
MARATHON Han Kan Marathon op 10 mei 2009


  • Rotterdam trekt altijd. Bovendien lopen ciko-maatjes ook mee. Mocht ik gekozen worden in het 'dreamteam 2009' dan is de keuze niet moeilijk. Tegen: al 2 keer gelopen.
  • De marathons in Enschede en Utrecht staan voor mij op gelijke hoogte. Leuk om een nieuwe onbekende loop te doen.
  • De Han Kan marathon is een outsider. De estafetteloop is leuk om te doen, maar of dat ook geldt voor de 42,1 kilometer?

De keuze is lastig, ik beslis voor half december. Speelt ook mee, dat als ik mijn PR wil aanvallen het een snel parcours moet zijn. De planning van de overige wedstrijden en de trainingen zal op de te kiezen marathon worden afgestemd.

1 opmerking:

Edwin zei

Misschien nog van invloed.

Rotterdam staat op mijn lijst als ik wordt uitgenodigd door Fortis. Zoniet is een ander avontuur ook leuk.

De marathon Enschede is voor halve prijs als je je voor 1 januari inschrijft.

De HAN KAN marathon gaat dit jaar wee naar Nijmegen. Met een goede Zuidwesterwind zeker niet als outsider te betitelen.

Wat ook leuk is, is de marathon van Parijs op 5 april.

Succes met je keuze