woensdag 29 oktober 2008

Eerste schreden op trainerspad

Overeenkomstig de afspraak met Hans nam ik gisteravond het inlopen en de rek-en strekoefeningen voor mijn rekening. Hiermee is een eerste stap gezet op mijn trainerspad. Noem het in eerste instantie 'assistent-trainer'. Ik heb met Hans en Maarten globale afspraken gemaakt over mijn rol. Een functiebeschrijving is niet aanwezig. Mijn bedoeling is langzaam de kneepjes van het training geven te ontwikkelen. Het lijkt me erg leuk om te doen en is een (nieuwe) uitdaging voor me. Ik verdiep me zo veel mogelijk in de verschillende aspecten van looptraining geven en hoop op die manier mijn steentje bij te kunnen dragen aan vooral het plezier in onze sport. Als ik het leuk genoeg vind, kan dit in de toekomst leiden tot het volgen van de cursus looptrainer. We zullen zien.

Geen opmerkingen: