dinsdag 21 oktober 2008

Herstel met verrassing

Met toch wat stijve benen van afgelopen zondag naar de ciko-training. Het advies aan mezelf: "rustig aandoen, herstellen". Maar er stond een baantraining in het schema. Toch is het redelijk gelukt om me rustig te houden en er een herstelloop van te maken. Samen met andere Amsterdamgangers (aangevuld met Bertha) vormden we een groepje om de 'verrassingsloop, met lootjes trekken' uit te voeren. De afstanden, alleen bekend bij de lootjestrekker, varieerden van 200 m. tot 1000 m. Onze snelheden varieerden ook. Diegene die het tempo vooraan mag bepalen, heeft de bekende neiging om harder te gaan lopen. Echt te hard ging het nooit, zodat we toch aan ons herstel toe kwamen. Verder is er gesproken over deelname aan de marathon van Rotterdam in 2009. Jan heeft zich al opgegeven, ik twijfel nog. In Rotterdam heb ik een uitdaging staan (3.18), waar ik de moed voor kunnen opbrengen om die tijd aan te vallen. De komende tijd zal ik bepalen of ik er zin in heb.

Geen opmerkingen: