woensdag 15 oktober 2008

Vermoeid richting Amsterdam

Na de zaterdagloop voelde ik mijn benen. Vervolgens ben ik het weekend in allerlei slechte houdingen (te lang) bezig geweest een nieuwe computer te installeren. Gevolg: 'rugpijn'. Deze week heb ik vakantie, zodat ik maandagmorgen de pijn eruit kon lopen. Een rondje Velp van ca. 11 km. in een uur, in nog steeds prachtig zonnig weer. Het voelde een stuk beter en ik kon mijn opgedane energie weer aanwenden om verder te klooien aan de thuis-computers.
Tijdens de dinsdagavond training deed Maarten zijn best om de training rustig te houden voor de (halve)marathon gangers. Uiteraard lukte dat niet helemaal. met name de terugweg ging het (heuvel op) toch weer te snel. Bijzonder was de terugkeer van Frans van zijn vakantie in Libiƫ. Frans is eigenlijk na de landing direct naar ciko gelopen. Ik beschouw Frans als een 'echte loper', iemand die altijd en overal de hardloopschoenen aantrekt, ja zelfs in de woestijn (zie foto onder). Deze week is het zaak om vooral veel rust te nemen. As donderdag een rustig duurloopje, gezamenlijk met de groep die zondag naar Amsterdam vertrekt. In Mokum moet het gebeuren!

Geen opmerkingen: