donderdag 4 december 2008

Voorbereiding 's Heerenbergh begonnen

De voorbereiding voor de Montferlandrun is begonnen. Dinsdag was de avond dat er nog volop gas werd gegeven, dat kon ook nog wel. De Fartlektraining was weer erg leuk om te doen. De eerste oefening de Paasberglaan omhoog viel me zwaar. Te optimistisch gestart, met de eersten omhoog. Had ik beter niet kunnen doen, ik ging 'dood' en moest het tweede gedeelte 'met de tong op de schoenen' uitlopen. Nog niet warm genoeg, denk ik. Dan de sprintoefeningen op de Laan van Klarenbeek. Ik kon me niet heugen dat ik uit alle macht heb gesprint. Leuk om weer eens te doen, al haalde ik prooi Edwin niet in. Hij mij ook niet trouwens. Mijn klokje gaf 23 km. per uur aan. Die van Jan 25 km/u, moet denk ik nog goed worden afgesteld. De Monnikensteeg als toetje, ook altijd uitdagend. Ging al een stuk beter als de Paasberglaan, lekker warmgedraaid nu. De donderdagavondtraining heb ik voorbij laten gaan. Erg laat thuis door files en de echte zin ontbrak. Komt bij dat het niet eens zo gek is om de training te laten lopen, met het oog op a.s. zondag (moet het voor mezelf toch goed praten). Morgenmiddag ga ik wel een uurtje lopen.

2 opmerkingen:

Jan zei

he Wim, de verschillen worden kleiner, heb ik laatst al een keer uitgerekend ;-)
wrs staan mijn satelieten anders afgesteld...

Moniek zei

Het was echt heerlijk weer om te lopen hoor gisteravond, je hebt wat gemist ;)

Succes zondag!
Moniek