donderdag 7 augustus 2008

Geen regen, toch nat


Menige loper kijkt eerst op 'buienradar.nl' voor de training. Zeker op een dag als vandaag, waarbij de regen al de nodige overlast in den lande had veroorzaakt. Ik niet, ik ga gewoon maar ben wel blij als we droog kunnen starten. De afgelopen maanden heb ik toch vaker in de regen gelopen dan de laatste jaren. Of het echt zo is weet ik niet, maar het voelt wel zo. Ondanks pessimistische buienradar-kijkers (de gedigitaliseerde Pelleboeren of Edwin Krol's zullen we maar zeggen)hielden we het deze trainingsavond droog. Althans de regen bleef uit. Ik kwam toch nog doorweekt terug, dat had alles te maken met het bekende broeierige (echt Nederlandse) weer. Ik weet wel dat het nog lang niet te vergelijken is met sporten in Beijing, maar toch. Onder deze omstandigheden een intervalprogramma afwerken zorgt voor de nodige zweetdruppels. Ondanks dat ik er heel wat achtergelaten heb in het Rozendaalse bos, nam ik er toch ook heel veel mee in mijn kleding en op mijn huid naar het clubhuis. Laat gaan douchen is dan aan te raden, maar enige haast moest ik toch wel maken. Ik kan Jan (zolang hij niet weet hoe hij het frituurvet warm moet krijgen) tenslotte de bardienst niet alleen laten doen.

1 opmerking:

Jan zei

Je moet ff op de ballen wachten, maar dan heb je ook wat !