zondag 3 augustus 2008

Vertrouwde omgeving

Ik heb al op veel plaatsen in Europa hardgelopen. Toch kom ik steeds tot de conclusie dat we hier rond Arnhem een meer dan fantastische omgeving hebben om onze sport te bedrijven. Hieruit put ik o.a. de motivatie om mijn kilometers te maken. Deze morgen (oké bijna middag) weer voor het eerst op pad om het goede gevoel te krijgen en te werken aan conditie en overtollige kilo's. Ik heb nog wel twee weken vakantie, maar dat geldt niet voor mijn sportieve inspanningen. Sterker nog, ik heb alle tijd om er tegenaan te gaan. De route voerde door (kunst)park Sonsbeek, Warnsborn en de Waterberg. In totaal bijna 16 km. in 1,5 uur. Het ging wel met ongemakken gepaard. Regelmatig moest ik moeite doen om mijn opspelende darmen de baas te blijven die de laatste resten aan Sloveens en Duits voedsel naar buiten wilden werken. Ook mijn lichaam wilde schoon schip maken, maar ik wilde dat liever uitstellen tot thuis. Het is me ternauwernood gelukt.

Geen opmerkingen: