zaterdag 2 augustus 2008

Afgetraind?


In mijn laatste bericht voor de vakantie opperde ik de wens om afgetraind terug te komen. Hoe anders kan het lopen (of juist niet lopen). Ik heb maar liefst één maal de hardloopschoenen aangetrokken voor een tochtje van drie kwartier. Het kwam er gewoon niet van. Doordat we maar een korte vakantie hadden, wil je veel dingen ondernemen. Dat hebben we zeker gedaan. Maar dat mag nog steeds geen excuus zijn, had ik maar s'morgens vroeg moeten gaan, vóór het ontbijt. Maar daar had ik toch de puf niet voor (slap hè). Terug in Nederland ging ik op de weegschaal staan. Mijn vakantiegedrag had zijn uitwerking gehad, ruim 2,5 kilo kon ik bijschrijven. En dat in nauwelijks tien dagen. Uiteraard weet ik waar het door komt. Dit keer niet door bier en wijn, ik heb weinig gedronken. Overvloedig waren de ontbijt- en avondbuffetten. Ik heb er van genoten, maar op een gegeven moment ben je compleet verzadigd. Ik weet wat me te doen staat om in september afgetraind aan het najaars loopseizoen te beginnen.

Geen opmerkingen: